wtorek, 18 września 2012

Pancakes z syropem klonowym




Składniki :

  • 3/4 szklanki mąki pszennej
  • 2 jajka
  • 3 - 4 łyżki gęstego jogurtu
  • 1/3 szklanki wody gazowanej ( u mnie była zwykła )
  • 2 łyżki roztopionego masła sól , cukier , syrop klonowy do polania
Przygotowanie :
  1. Masło roztopiłam w rondelku - wystudziłam
  2. Do garnuszka wbiłam 2 jajka i rozmieszałam je z jogurtem , solą i łyżeczką cukru
  3. Dodałam mąkę , rozpuszczone masło i wodę , ponownie dobrze rozmieszałam ( robotem )
  4. Na rozgrzanym oleju smażyłam na rumiano z obydwu stron ( około 1 - 2 min. w zależności od grubości placuszków i grubości patelni :)
  5. Polałam syropem klonowym , oj pyszne śniadanko dziś miałam :)
Z tej ilości składników wyszło mi 6 dość grubych , małych placuszków - pancakes .


3 komentarze:

  1. piękne puszyste pankejki ;) mniam mniam

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają jak naleśniki naszej babci, które robiła nam w dzieciństwie czekając na nas aż wrócimy ze szkoły :) Do takich naleśników wystarczył nam tylko cukier puder.... Chyba trzeba odwiedzić babcię :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...